خبرهای داغ:
به مناسبت ایام بزرگداشت مقام پرستار؛  

مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد قزوین برگزار شد  

مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد قزوین با حضور استاندار قزوین، مدیرکل بنیاد استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی در موسسه ایثار قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۶۰
|
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم تجلیل از همسران جانبازان 70 درصد استان قزوین با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، محسن آخوندی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین و جمعی از مسئولان استانی در موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همسران جانبازان بعد از نایل شدن همسران‌شان به درجه جانبازی وظیفه سنگینی را بر عهده گرفتند، آن‌ها علاوه‌ بر اینکه باید برخی از امور منزل را انجام می‌دادند از عزیزان‌شان پرستاری ‌کردند.

وی افزود: جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان و مال خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا از کیان و ناموس کشور و ارزش‌های اسلام دفاع کنند.

این مسئول ادامه داد: جانبازان بعد از اینکه در نبرد با دشمنان اسلام به مقام جانبازی نایل شدند، همسران‌شان با ایثار و فداکاری از آن‌ها مراقبت کردند تا این عزیزان بتوانند امورشان را راحت‌تر و آسان‌تر انجام دهند.

اسمعیلی گفت: همسران جانبازان در مراقبت از عزیزان‌شان با سختی‌ها و مشکلات فراوانی مواجه شدند که مطمئناً خداوند متعال اجر و ثواب این زحمات را به آن‌ها خواهد داد و دستشان را در دنیا و آخرت خواهد گرفت.

در ادامه مراسم، از همسران جانبازان 70 درصد استان قزوین تجلیل شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار